• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego
Miasto i Gmina WOJNICZ

Miasto i Gmina WOJNICZ

Oficjalna strona Miasta i Gminy WOJNICZ

  • Aktualności
  • Mieszkaniec
    • Kalendarz wydarzeń
    • Sprawy urzędowe
    • Wybory Sołeckie
    • Oświata
    • Środowisko i rolnictwo
    • Organizacje pozarządowe
    • Kultura
    • Strategia rozwoju
    • Polityka środowiskowa
    • Sport
    • Rewitalizacja
  • Załatw sprawę
  • Inwestor
    • Charakterystyka gospodarcza
    • Inwestycje miejskie – UE
    • Nieruchomości
    • Przetargi
    • Poradnik przedsiębiorcy – Jak założyć firmę
    • Kącik Przedsiębiorcy
    • Zielony Park Przemysłowy
    • Inwestorzy
  • Turysta
    • Herb i hymn Wojnicza
    • Historia
    • Atrakcje
    • Baza turystyczna
    • Galerie
  • Pokaż pole wyszukiwania
Ukryj pole wyszukiwania
Strona główna/Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Wstęp deklaracji

Urząd Miejski w Wojniczu, zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej Urzędu Miejskiego w Wojniczu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony https://www.wojnicz.pl/

Dane teleadresowe jednostki:

Telefon: +48 146790108
Fax: +48 146790100
E-mail: um@wojnicz.pl
Adres korespondencyjny: Rynek 1, 32-830 Wojnicz

Data publikacji strony internetowej: 2011-01-10

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-03-30

Strona podmiotowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • Zamieszczone na stronie podmiotowej informacje publiczne, w postaci artykułów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości: zostały opublikowane przed
    2018-09-23 lub nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań UM.
  • Zamieszczone nagrania z sesji rady miejskiej nie posiadają napisów, alternatywnie zamieszczane są stenogramy.
  • Zamieszczone na stronie informacje publiczne, w postaci załączników są w formie skanów (z uwagi na charakter informacji publicznej).


Ułatwienia na stronie www.wojnicz.pl

Strona posiada następujące ułatwienia:

  • Skróty klawiaturowe – na stronie internetowej można używać standardowe skróty klawiaturowe przeglądarki.
  • Język – język serwisu został prawidłowo określony w kodzie strony, jako polski.
  • Menu – menu w ramach całego serwisu jest jednorodne i spójne.
  • Skip-link – na każdej stronie serwisu wdrożono skip-link, umożliwiając użytkownikowi pominięcie menu i bezpośrednie przejście do treści strony.
  • Nawigacja – nawigacja po treści strony możliwa jest z poziomu klawiatury przy wykorzystaniu klawisza Tab oraz klawiszy kierunkowych. Wdrożono swobodne poruszanie się po treści strony dla użytkowników korzystających wyłącznie z klawiatury.
  • Tytuły – wszystkie strony serwisu mają unikalny tytuł.
  • Nagłówki – treść strony została uporządkowana hierarchią nagłówków umożliwiając skuteczne i wygodne poznanie zamieszczonej treści za pomocą czytnika ekranu.
  • Linki – linki są wyróżnione kolorem oraz jednoczesnym podkreśleniem
  • Kontrast – strona spełnia wymagania kontrastu tekstu do tła, dzięki temu publikowane na stronie treści są łatwiej dostępne dla osób słabiej widzących.
  • Podwyższony kontrast – dodano możliwość dodatkowego zwiększenia kontrastu (czarne tło, żółte litery)
  • Powiększenie czcionki – dodano możliwość dodatkowego znacznego powiększenia liter tekstu
  • Fokus – w serwisie został wzmocniony tzw. fokus, czyli oznaczenie aktywnego elementu strony, umożliwiając logiczne przemieszczanie po wszystkich aktywnych elementach strony. Rozwiązanie to umożliwia obsługę serwisu użytkownikom słabo widzącymi niepełnosprawnym ruchowo.
  • Błąd 404 – w wypadku błędu wyszukiwarki, serwis otwiera stronę komunikatu 404, umożliwiając przekierowanie użytkownika do właściwej, istniejącej strony serwisu.

Data sporządzenia deklaracji i sposób dokonania oceny dostępności cyfrowej

Deklarację sporządzono dnia 2020-12-28 na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Osoba do kontaktu w sprawie dostępności: Łukasz Gniady
e-mail: um@wojnicz.pl
Telefon: 14 6319838 (dotyczy powiadomień o braku dostępności cyfrowej oraz żądań zapewnienia dostępności cyfrowej).

Procedura wnioskowo-skargowa

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem udostępnienia cyfrowego wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementów, ewentualnie zapewnienia dostępu alternatywnego, na warunkach określonych w ustawie. W przypadku odmowy wnoszący żądanie możne złożyć skargę z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a także powiadomić Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl

Dostępność architektoniczna

Siedziba Urzędu Miejskiego w Wojniczu:

  • Rynek 1, 32-830 Wojnicz

W zakresie dostępności architektonicznej:

  1. Do budynku prowadzą dwa wejścia: wejście od strony Rynku oraz wejście od strony placu targowego.
  2. Do wejścia prowadzą: od strony Rynku wejście bezpośrednio z chodnika, od strony placu targowego pojedynczy stopień.
  3. W budynku nie ma windy.
  4. Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze.
  5. W budynku nie ma toalety dostosowanej dla osób niepełnosprawnych.
  6. Przed budynkiem wyznaczono miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
  7. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej:

  1. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
  2. W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
  3. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub
    w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  1. Zapewnienie informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku, co najmniej
    w sposób wizualny lub głosowy – tablice informacyjne, dziennik podawczy,
  2. Zapewnienie na stronie internetowej informacji o zakresie działalności UM
    w Wojniczu w postaci elektronicznego pliku zawierającego tekst odczytywalny maszynowo.
  3. Osoby deklarujące potrzebę skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego proszone są o zgłoszenie tego faktu korzystając z dostępnych środków komunikacji
    (e-mail: um@wojnicz.pl, tel. 14 6790108. Zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się, chęć skorzystania z takiej formy pomocy należy zgłosić co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem,
    z wyłączeniem sytuacji nagłych.

Po dokonaniu zgłoszenia Urząd Miejski w Wojniczu zapewni obsługę osoby komunikującej się językiem migowym, w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym. Świadczona pomoc jest bezpłatna.

Pierwszy Sidebar

  • Deklaracja dostępności

Ogłoszenia

Zaproszenie na warsztat refleksyjny w ramach ewaluacji wewnętrznej LSR LGD Dunajec-Biała

Weź udział w projekcie „Praca z POWER-em!”

Darmowa pomoc prawna dla mieszkańców Powiatu Tarnowskiego

LGD Dunajec – Biała informuje o unieważnieniu naborów

Ostrzeżenie meteorologiczne

Ogłoszenie o naborze

zobacz wszystkie ogłoszenia

Przydatne linki

logo Małopolskiego Urzedu Wojewódzkiego
logo Głównego Urzędu Statystycznego
logo Wyborów Do Organów Jednostek Pomocniczych
baner przedstawiający koronawirusa
logo Karty Duzej Rodziny
baner graficzny Funduszu Dróg Samorządowych
baner graficzny Nieodpłatnej Pomocy Prawnej
logo Związku Samorządów Polskich
logo
logo Programu Czyste Powietrze
baner programu OZE
logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska

Stopka

Urząd Miejski w Wojniczu

Rynek 1
32-830 Wojnicz

tel. 14 6790 – 108
fax 14 6790 – 100

um@wojnicz.pl
www.wojnicz.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2021 · Urząd Miejski w Wojniczu · Gmina Wojnicz · Zaloguj się

Godziny urzędowania

Poniedziałek – piątek: 7.30 – 15.30
Środa – dzień wewnętrzny

logo Biuletynu Informacji Publicznej
logo ePUAP
  • polski
  • Mapa strony
  • Polityka Prywatności RODO oraz Cookies
  • Deklaracja dostępności
  • Monitoring
  • O serwisie
RODO: W związku z rozpoczęciem obowiązywania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, że od dnia 25 maja 2018 r. na naszym portalu obowiązuje zaktualizowana Polityka Prywatności. COOKIES: Nasz Portal wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania portalu do potrzeb użytkownika. Więcej informacji o RODO oraz cookies wykorzystywanych na Portalu znajdziesz klikając w poniższy przycisk.ZgodaPolityka prywatności